Головне меню

Авторизація



hoda

razdelitel

uk 4

razdelitel

ur-portal

razdelitel

uk 8

razdelitel

uk 36

razdelitel

razdelitel

uk 44

razdelitel

sahnov banner

razdelitel

 osvita

bezpeka

Зараз на сайті

На даний момент 25 гостей на сайті
Вітаємо вас на сайті Сахновщинської районної державної адміністрації!
Реєстрація місця проживання новонародженої дитини

    imagesВільний вибір місця проживання - це право громадянина України, а також іноземця та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, на вибір адміністративно-територіальної  одиниці, де вони хочуть проживати. У відповідності до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» місце   проживання - житло, розташоване на території адміністративно-територіальної  одиниці, в якому особа проживає, а також спеціалізовані соціальні установи,  заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини.

         Реєстрація місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.

 

         Наголошуємо, що батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку. За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

         Новації в законодавстві України передбачають можливість зареєструвати місце проживання новонародженої дитини під час проведення державної реєстрації народження дитини, зокрема: згідно частини шостої статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в України» за бажанням батьків чи одного з них для реєстрації місця проживання дитини документи, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану  направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Оскільки видача свідоцтва про державну реєстрацію народження дитини за бажанням батьків може відбуватись в закладі охорони здоров’я, де відбувалися пологи, відповідно, подати документи на реєстрацію місця проживання малюка можна також в пологовому будинку.

         Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються:

1. Письмова заява;
2. Свідоцтво про народження дитини;
3. Квитанція про сплату адміністративного збору;
4. Документ, що засвідчує особу законного представника (батьків ).

         У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

         За реєстрацію місця проживання сплачується адміністративний збір. Що стосується реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, розрахунок суми адміністративного збору вираховується з мінімальної заробітної плати прийнятої на 1 січня поточного року (3200 грн.), а саме: реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого законом строку - 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати, що становить 13,60 грн.

         У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, через органи державної реєстрації актів цивільного стану уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного представника, особі, яка його надала, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.

         Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу державної реєстрації актів цивільного стану, довідка про реєстрацію місця проживання дитини оформлена органом реєстрації, повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням батьків може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі адміністративних послуг, надіслана поштою.

 

 

Головний спеціаліст

Сахновщинського БПД                                                        Н.А. Приходько